Data e postimit: 2014-08-07 13:16:51
Lexime: 2858
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.I humburi të humb !

Vepra te ngjashme
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pa ty
Pa ty bota e humb kuptimin, pa ty dielli e humb shkelqimin, pa ty dita nuk errsohet, pa ty nata nuk kalohet, pa ty endrra nuk enderrohet, pa ty jeta jo, jo nuk kalohet!!!
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Nëse dështon një herë ... Mos e humb besimin ! Nëse dështon herën e dytë ... Prapë mos i humb shpresat ! E ke edhe një mundësi,ajo është mundësia e tretë!!!
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !!!!
Lapsi është më ,i m'preht se shpata fjala është më e fort se plumbi,çka ta bojka i ,joti sot s'ta bënka as i huji. Vepra t'dhembka më,shum se guri mendimet, pe i shpalosja n'letër ,se nëse mund të flisnim lirsha njerzt sot të,p...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi personale · Tema: Keshilla te nevojshme
Mos e bej kurre ate zgjedhje per te cilen do pendohesh me vone Mos genje kurren e kurres se do te behet zakon. Mendoji fjalet para se ti flasesh Fjala lendon,e ne fund ti do vuash Mos e fshih doren,gurin kur ta gjuash. Ate qe eshte e jotja mos ki...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kur vjen pleqëria,humb fuqia rrudhoset fytyra !
Autori: Erdis Preja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kjo poezi tregon qe shqiptaret luftojne der ne fund e cdo gje e fitojne me besen e tyre te shenjte e me dhersen e ballit!
Jam i zotit dhe i beses, gjak shqiptar qe se humb shpresen, plot krenar e bujar , e themi me gjithe shpirt, qe jemi shqiptar. Pakez buke e pakez uje, e ne nuk tutemi nga keta hajdute, ne luftojme der ne vdekje, qe keto troje t’i kemi mbi veten...
Autori: Anna · Lloji: Poezi personale · Tema: Pa ty
Kur jam pa ty Gjith' bota kthehet permbys Erresira e mbeshtjell token Natyren e ze mjerimi Te qeshurat mbyten nga te qarat Hidherimi triumfon mbigezimin Dashuria kthehet ne mjerim Bukuria shnderohet ne shemti E bardha duket e zeze E verteta si e ...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
Autori: Era Hoxha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ajo
Sa e bukur eshte jeta, me vuajtje e dhimbje plot, mundohem shpesh ti shmangem, por jo eshte e kote. Por ajo vazhdon te shkruaje, edhe pse me mundim, qe here ishte e embel, e here me hidherim. Dalengadale leviz lapsin, sikur shpresat po i hum...
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: Ismail Kadare · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju. *Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe. *Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre. *Armiku mbet...
Autori: klevisi · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mir...
Autori: madrilene · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ndërroj shijen e buzëve tuaËndërroj Që sikur mjalti kanë ëmbëlsi, Zgjas buzët e mia drejt teje Të të puth me shumë dashuri! E ti largon kokën prapa Bëhesh se s’më don, Por e di se zemra jote Për mua loton! Buzët i lëpin me ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com